torsdag 7 oktober 2010

18 jävla år gammal



Godmorgon alla! I dag är det den 7e oktober vilket innebär att jag fyller år! Äntligen , kan man väl säga. Blev väckt för en stund sedan av familjen, med sång och brickan som ni ser på bilden ovanför. Sött va? Världens godaste tårta var det! Fick också ett paket, en dator :D vilket behövs eftersom jag har kvar skoldatorn sen jag gick på wenströmska, och det var två år liksom. Dock fick jag inte en dator i handen, eftersom jag och pappa har varit och tittat men inte hittat någon som passar så ska jag få den så fort vi hittar den perfekta! Jag har världens bästa familj. Nu ska jag försöka somna om eftersom jag börjar 11, och klockan bara är kvart över 7 nu. Antar att ni andra sover där ute, det gör ni rätt att fortsätta med! Ha en bra dag, det tänker jag ha iallafall =)

Inga kommentarer: