torsdag 4 november 2010

Hyngry eyes

Hell vad sliten jag är, nu säger jag som jag säger efter varje gång jag har festat. Aldrig mera alkohol! Fast det håller inte speciellt länge. Skit mår jag iallafall men det äre värt. Hade riktigt roligt igår! Förfest hos André sen SILK där vi tjejer hade vip- bord och två "hinkdjävlar". Ph Johannes kom och smakade och snackade lite med oss också, han var snyggare i verkligheten än på tv! Vid två gick jag till Burger Corner och käka sen delade jag och Matte på en taxi eftersom jag skulle till Branthovda till min morbror och sova där. Idag har jag varit och klippt mig och ikväll blir det att ta det lugnt bara, mysa med familjen och en bra film.

Jag är sjukt irriterad på vissa människor just nu, måste lära mig att hur mycket man än gör för människor får man sällan något tillbaka. Jag hatar att den här världen är så otroligt egoistisk.

Inga kommentarer: