torsdag 18 november 2010

Why is everything with you so complicated?

Ligger i soffan med min bror som sällskap framför tvn, har otroligt tråkigt! Försöker hitta nån bra film att ladda ner men jag har sett allt typ? Det är nästan skämmigt att skriva haha. Det visar att jag har brist på liv, kan man väl säga. Har varit en skön dag idag, Ida och jag har pluggat, tog också en promenad runt hägervallen (ca 8 km). På tillbaka vägen hälsade vi även på på mitt jobb, tog en kaffe sen vandrade vi hemåt igen.

I morgon blir det skolan, sen ner på jobbet en sväng och förbereda inför helgen då det är julmarknad. Blir en helt nykter helg, eftersom att vi kommer ha fullt upp både lör och sön och dessutom behöva gå upp 7. Men på lördag blir det nog en sorts dubbeldejt haha. Ska gå och se nya Harry Potter filmen, eftersom jag har läst alla böcker och sett alla tidigare filmer så måste jag se den här!

Inga kommentarer: