måndag 8 november 2010

The time of my life

Jag hatar, verkligen hatar hösten och vintern. Det är så mörkt ute och jag blir lika mörk inuti. Vädret påverkar mig otroligt mycket, men jag ska bosätta mig i ett solarium nu när vintern kommer så jag får lite ljus iallafall. Det som är underbart än så länge, peppar peppar ta i trä, är att jag inte hamnat i min vanliga höst/vinter depression än och förhoppningsvis inte kommer göra det. För det här är sista året i skolan (nästan) för mig och jag har så otroligt mycket att se fram emot. Så screw you depression!

"Now I’m coming alive, body and soul. 
Feelin’ my world start to turn
And I’ll taste every moment, and live it out loud
I know this is the time, this is the time to be
More than a name or a face in the crowd
I know this is the time
This is the time of my life"
                                        - David Cook

Inga kommentarer: