tisdag 2 november 2010

Ojj insåg nyss att jag inte har skrivit här på en hel vecka! Sorry people. Har väl varit ganska upptagen kan man väl säga. Förra veckan hade jag 4 prov på fyra dagar sen blev det utgång i fredag och lördags, I fredags förfestade jag och Sofia hos Elinor med massa, riktigt trevligt sen bar det av till krogen. Mamma kom och hämtade mig och fia vid halv 3, vi fick också med oss två asfulla pojkar i bilen som vi släppte av på Billsta efter att vi åkt Billsta runt några gånger haha. Kom hem och däcka i sängen, sen på morgonen efter var det bara att stiga upp bakfull och dra sig mot jobbet. Jobbade till 5 sen hem och börja fixa mig, jag Amanda och Madde klädde ut oss till militärer. Bild kommer här nedanför. Anton, min syssling och hans vänner kom på besök från Örebro och hade hyrt en minisvit i skrapan så jag, Sofia, Ida, Madde och Amanda förfestade där med dom sen blev det krogen ännu en gång. Jag bokat bord så vi slog oss ner där, och killarna gjorde en beställning på 4500, 5 champagne flaskor och ca 30 öl. Fan va underbart det är att vara tjej ibland ;) blev en riktigt kul kväll iallafall. Åkte hem med fia och daniel vid 2 och sen däcka i sängen ännu en kväll. Upp och jobba vid 8 sen hade jag friskispass på kvällen. Lagom sliten! Hade hur som helst en riktigt bra kväll.

Tisdag idag och jag skulle ha tagit ut min tandställning i morse, kunde knappt sova inatt pga det för att jag var så nervös. Men dom jävlarna hade så många sjuka tandläkare så jag kunde inte. Blir sjukt irriterad, men ska få komma dit i morgon bitti iaf! Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att ha friskispass.

Inga kommentarer: