måndag 5 januari 2009

AAAAJJJJJJJ

för ca 3 timmar sedan gick jag till tandläkaren här i skultuna, riktigt nervös. jag skulle dra ut tänder för första gången i mitt liv som sagt, och det var inte bara en tand utan 2. när jag satt där i den förbannade stolen drog dom fram en bedövningsspruta som mer än 3 dm lång, jag skojar inte! körde in den i käften på mig och det gjorde så sjukt ont. sen domnade halva min mun bort, och dom började vicka på tänderna fram och tillbaka. det kändes ingenting och jag märkte knappt när dom drog ut tanden, dom gjorde samma sak med andra och jag gick därifrån med ett leende och var nöjd med att det inte gjorde nå ont överhuvudtaget. nu 3 timmar senare är jag däremot inte så speciellt glad, det är inte långt ifrån tårarna kan jag säga. bedövningen håller på och gå ur och det är den värsta smärta jag har varit med om. det som känns lite jobbigt är att jag ska göra samma sak igen om ungefär en vecka. :((((((((((
inte så mysigt för er att veta det här men kände att jag behövde skriva av mig. nu ska jag gå ner och mosa i mig alvedon och ipren och hoppas på att smärtan går bort sen sätta på någon bra film och försöka slappna av.
ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

hanna nästa gång du drar ut en tand - tänk på mig, jag behöver bara ha den där jävla tandställningen i ett år och behöver inte dra ut en enda tand ;) hihi