måndag 26 januari 2009

pain!

och den går inte över!

nu sitter den där, sen 10 i morse och kommer sitta där i 2 år framöver. jag ångrar mig redan att jag satte in det! men finns inte så mycket att göra åt saken. känns som att jag har en järnfabrik i munnen och det gör så sjukt ont också. kan inte förklara smärtan. får leva på proviva dom kommande dagarna, för att inte gå ner alltför mycket i vikt. men jag ska försöka tänka positivt, om max 2 år är den ute och då kommer jag vara gladare än någonsin. vill man vara fin får man lida pin, right ? får se om jag kommer kunna gå till skolan i morgon, men jag måste fan. har så mycket att göra. sen i morgon kväll är det första utbildningen på friskis också! det ska bli roligt men kommer avlida, för att det gör så ont. det värsta är att man inte kan göra något åt det heller. nu ska jag försöka äta någonting, och lida ännu mer ciao


förlåt..

Inga kommentarer: