måndag 12 januari 2009

over and done

har inte skrivit här på några dagar , har inte funnits så mycket att skriva heller. skolan idag, vaknade 10 minuter innan bussen gick så var lite lagom trött. på med kläder , upp med håret i en tofs och inge smink sen gick jag till bussen. kände mig lagom vacker inte. åkte till skolan halv 9 även fast jag började 11, var tvungen att jobba med ett arbete som vi har i naturkunskapen. gjorde klart det sen började lektionen. lång dag, gick till 4 fast som tur var så var fotolektionen lite rolig, fick fota olika känslor. jag fick deppig haha. åkte ner på stan och då fick jag ett roligt besked ! har blivit antagen som friskisledare, och det ska verkligen bli sjukt roligt. men är lite nervös över att stå i mitten med alla människor runt omkring. det enda dom kommer kolla på är mig liksom, är inte van med den uppmärksamheten. fast är samtidigt nervös över att ingen kommer tycka om mitt pass. men det visar sig väl, är ända fram till sommaren till jag är färdigutbildad. satt på donken en stund med amanda från klassen, sen till bussen och åkte hem. mötte azra sen gick vi hem till henne, åt mat och satt bara och pratade. blev kvar där till 10 ungefär, vi fick massor att prata om när en viss person betedde som en idiot. vi kom överens om att inte bry oss och hitills har det gått bra för mig, har det gått bra för dig azra ? nu har vi iallfall en del planer för helgen yeaaaaaah!

klumpen i magen har släppt nu och det känns underbart,
jag orkar faktiskt inte bry mig för tillfället.
har så mycket annat att tänka på..
och det verkar du också ha
men förlåt

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det har gått ganska bra faktist :D är stolt över dig! fortsätt så <3