onsdag 28 januari 2009

happydays

inge skola för min del idag, och har inte varit så mycket i skolan överhuvudtaget dom senaste dagarna. har nog missat mycket men har haft sjukt ont i mina tänder så. i morgon blir det nog skola, eller rättare sagt så måste det bli skola. har inte riktigt vågat visa mig i rälsen än, men självförtroendet kommer nog snart.. just nu känns det som att hur mycket jag än klär upp mig så kan jag inte se bra ut, men jag vänjer mig nog snart och förhoppningsvis kommer alla runt omkring mig också göra det. var på tandregleringen idag, för aatt sätta fast två fästen som hade lossnat, och eftersom det bara har gått två dagar sedan jag satte in tandställningen så är jag fortfarande väldigt öm och när dom var där och tryckte idag så , ursäkta mitt ordspråk men det gjorde så jävla ont!!! bara dom som har eller har haft räls kan förstå hur det känns. men om jag säger så här så ska ju tänderna flyttas och därför är dom lösa, ungefär som när man var liten och skulle tappa en tand och när den var lite lös.. ungefär så känns det i ALLA mina tänder. jag liiiiiiiiiiiiiiiiiiiider. men iaf, jag åkte hem direkt efter det. gick en sväng till persbo sen hem med azra, tittade på a walk to remember och jag måste säga att det är en grymt bra film. runt 4 kom babe, var orolig för vad han skulle tycka om min vackra mun , men som tur var så sa han inte så mycket haha. han åkte härifrån runt 6 , jag mötte azra, madde och my i centrum och gick hem till azra. gick till amanda sen och färgade hennes hår och nu är jag hemma. jag ska försöka sova snart men tror inte det kommer gå så bra, är inte ens trött. ska nog ta en drickyoghurt också, eftersom det är i princip det ända jag kan äta, sen måste jag också gå igenom den 10 min långa pinan att borsta mina tänder. USCHABUSCHA, ont gör det och så är det riktigt drygt. tar evigheter. nej nu måste jag sätta igång snart så jag blir klar någon gång. gonatt!

Inga kommentarer: