torsdag 15 januari 2009

snaark

ligger hemma i soffan och klockan är 10 i 2, tittar på james bond eller nej nu fuckade den sig så det får bli att se en irene huss film istället, har aldrig sett nån förut så hoppas den är bra. brevid mig ligger amanda och sover och snarkar litegrann haha. missa bussen i morse, så istället för att åka hemifrån åtta så åkte jag fem i nio istället. kom till skolan halv tio och skickade iväg ett mail, bestämde mig för att sjukanmäla mig sen och jag och amanda var kvar i skolan och väntade på att matsalen skulle öppna så vi kunde äta. vi var riktigt hungriga. efter vi ätit oss mätta så åkte vi ner på stanoch gick runt lite, köpte godis och gick sen till bussen. träffade kimmy och patrik där sen åkte vi hem till mig. och nu sitter jag här ! ikväll blir det nog att ta det lugnt, fast funderar på att träna också, men det beror på om orken finns. nnej nu måste jag koncentrera mig på filmen så jag kan försöka lista ut vem mördaren är sen haha

adios amigos

Inga kommentarer: