lördag 17 januari 2009

trött

gårdagen var bra i början , men slutade tråkigt. inte för min del men för en annans. jag och A var hos mig först , åkte till stan med min mormor och morfar och tog bussen till vallby, vart fest där , emilia och mathilda var också där. kul att tträffa dom! sen fick jag skjuts till bäckby och träffade B, sen bussen tillbaka till stan och träffade A igen. hon var inte så glad, försökte göra allt jag kunde.. vi tog bussen hem och hon somnade som en stock och jag var vaken och glodde lite tv. somnade runt 3. mår inte så bra idag, .

ikväll ska jag nog vara hemma, ska nog se när mörkret faller eftersom han inte kan träffa mig, somvanligt. underbart ! nej ska försöka plugga en stund för har jätte mycket plugg till veckan, känns inte bra att sitta och plugga en lördagkväll men thats life.
hej då

Inga kommentarer: