söndag 4 januari 2009

tomorrow is the day


i morgon är det den 5e januari, och då är det min namnsdag. fast det var inte det jag skulle säga egentligen. i morgon är det måndag och jag ska för första gången i mitt liv dra ut tänder. jag är verkligen jättenervös! i morgon är det den dagen då operation raka tänder börjar. ska dra ut 2 tänder i morgon, sen 2 tänder till den 14e och sen åker tandställningen in den 26e. jag brukar sällan tycka synd om mig själv men nu gör jag faktiskt det, jag ska ha räls i 2 år. jag hoppas att ni som är mina vänner fortfarande kommer vilja vara det ? även fast jag kommer se ut som skit haha. men jag har faktiskt tänkt på en sak, jag ska försöka att inte dölja den så mycket för det är då den syns. jag ska bara vara mig själv, eller försöka iallafall.

haha jag har funderat på att ta en före bild på hur mina tänder nu och sen kunna jämnföra med mina tänder sen när jag har haft tandställningen, fast den kommer nog inte dyka upp här, inte sålänge jag har tagit en efterbild men ni kommer få se sen iaf.

wish me luck!

Inga kommentarer: