måndag 2 februari 2009

helgen

har inte skrivit så mycket, och jag skriver inte så mycket överhuvudtaget för tillfället men det är för att jag inte riktigt har tiden, skolan och dansen är väldigt krävande för tillfället samtidigt som jag måste umgås med kompisar och michael samtidigt.

i fredags var jag och några flickor på äventyr , jag azra och amanda åkte först till bjurhovda och var där en stund sen hem till oscar och där var madde och my också, det sjungdes singstar och så blev det lite dricka. vi fick skjuts hem runt 2 och jag somnade som en stock eftersom jag skulle upp 8 dagen efter.

när jag vaknade på morgonen var jag sjukt trött och huvudet bultade, blev lite för mycket att dricka dagen innan men jag pallrade mig upp ur sängen iaf och rörde mig mot bussen kvart över 8 på morgonen. iskallt var det ! vi skulle träna med gruppen i 3 timmar, min hjärna hängde inte med kan jag säga. det värsta var att när jag kom till stan fick jag veta att vi hade glömt att fixa med nyckeln till dansskolan så jag fick sitta ute och frysa i en timme, det var verkligen underbart!! inge batteri på mobilen eller i ipoden , så det var hemskt. men tillslut fick vi komma in iallafall. tränade hårt i 3 timmar ungefär sen blev det planering av dräkt osv. det kommer verkligen bli hur bra som helst! sen bar det av hemmåt och dusch och lite sånt. lite senare kom babe och vi var barnvakter hela kvällen åt mina grannar haha, blev film osv vi kom hem till mig helt trötta runt 3 och jag har iallfall kommit fram till att jag aldrig ska skaffa barn ! vi somnade som stockar.

idag är en ny vecka igång igen, snart sportlov och jag kämpar på i skolan! är halvt bestämt att jag ska åka med jossan och många mer till Sälen vecka 10 och ser verkligen fram emot det ! fyra dagar med i princip bara alkohol och en massa sköna människor, tror inte det kommer bli så mycket skidåkande iallafall. ska fantisera vidare om det ikväll, fast ska träna och plugga lite också för har spanska prov i morgon och har inte pluggat så mycket direkt.

kände nu att inlägget blev lite för långt och har inge vettigt att säga mer så ska sluta nu, skriver mer senare förmodligen om jag orkar. / hanna

Inga kommentarer: