måndag 16 februari 2009

skolan idag, jobbade bara med projektet. började 11 och åkte till stan halv 2 med jossan. drog en donk hehe sen gick vi till kopparlunden och betalade sälen. jag ser verkligen fram emot det nu! 50 ungdomar som åker buss dit och är där i 4 dagar utan vuxna. ojojoj kan inte bli annat än kul! bara 2 veckor kvar ungefär. det jobbiga är att jag inte är ledig en helg av 4 i mars. först sälen, helgen efter det är det danstävling och helgen efter det åker jag och lisa på friskis utbildning i lillsved. det är mycket roligt som händer men kommer vara helt slut efter allt det ! fast det är det värt.
sitter hemma nu och väntar på att mamma ska bli klar med maten, borde plugga lite men det får jag göra senare. om jag har orken till det. just nu ser jag bara fram emot att få träna, min hjärna behöver det som jag tycker bäst om. nej nu är batteriet snart slut i min dator, så måste upp till mitt rum och ladda den. adios.

Inga kommentarer: