tisdag 10 februari 2009

träningen var riktigt jobbig idag, men skönt att köra skiten ur mig. dansen är det ända som får mig att må bra nu. verkligen terapi för sinnet, är alltid lika glad när jag går därifrån. kul att få höra lite positiva kommentarer av maria också ! blir extra peppad då. ser verkligen fram emot första tävlingen i mars, hoppas jag lyckas ta mig upp i superstar. skulle vara grymt kul att göra det innan sm! känns inte värt att börja sy upp en ny dräkt nu, så ska kanske köpa jessicas, blir billigare också. efter som en ny kostar ca 3000 och jag kanske får köpa jessicas för 1000 och den är i bra skick också. ska fixa en bild på den, orkar inte nu när klockan är 12 snart så det får bli i morgon eller något. ska nog slå igen datorn nu så jag orkar morgondagen. eller jag kommer inte ha någon energi ändå men det lilla som är kvar behåller jag gärna. sov gott!

Inga kommentarer: