onsdag 11 februari 2009

oh happy wednesday

eller inte.

skolan idag, var hyfsat kul faktiskt! hade matte, naturkunskap( då vi jobbade med projektet ) och idrott. trodde vi hade bad idag så släpade med mig badkläder och handduk men så klart så hade vi inte det. typiskt, jag som trodde jag var smart hehe. vi skulle spela badmintion, och eftersom jag inte hade några kläder fick jag , anna och madde ta en promenad till ica och tillbaka. påvägen dit stannade jag även på skolans bageri för att inhandla några bullar. maten i skolan var inte speciellt god och magen kurrade så det blev 3 st. jag vet att jag är tjockis, men man ska njuta av det goda i livet eller hur ? efter skolan åkte jag ner på stan och träffade min saknade vän alessandra, det var på tiden att vi träffades tycker jag! fick även min vinterjacka av jossan, har gått runt och frysit i skinnjacka i ungefär en vecka nu och eftersom det bara verkar bli kallare och kallare så var det dags att ta tillbaka den. nu är den i mina händer och det är jag glad för, slipper frysa arslet av mig. var kvar på stan till halv 5, åkte hem med nella och rörde mig mot azra. tog det lugnt och kikade på en film sen gick hem lite senare. trots allt skit som har hänt idag, eller som jag kanske har vållat själv så mår jag inte så dåligt som jag trodde.

i belive this is the best, for both of us.
or ?

Inga kommentarer: