torsdag 5 februari 2009

klockan är ca halv 10 och kom nyss hem från dansskolan, har haft dansaerobic precis som alla andra torsdagar under terminen. till skillnad från alla andra gånger så var det sjuuuukt jobbigt idag! tror aldrig jag har svettats så mycket som jag gjorde under den timmen ! ni som inte vet vad dansaerobic är så är det en typ av dans , man bygger hela tiden på med nya steg så dansen blir lång sen kör man den om och om igen tills man är död. det värsta är att man aldrig står still utan rör sig en timme i sträck. men jag kan säga att det är sjukt kul iallfall och man kör verkligen skiten ur sig! ni som vill ha kondition, PRÖVA DET!

nu är jag helt död iallfall och ska snart hoppa in i duschen och somna tidigt sen, blev inte så tidigt inatt. fick nämligen för mig att åka hem till jossan 10 på kvällen ( hon bor på skälby och jag i skultuna ), det tog inte direkt kort tid att åka dit. vi somna runt 3, som tur var så var jag ledig idag fast hon skulle upp 6. jag stannade kvar hos henne sen ner på stan runt 12 och till skolan för att klaga lite hos studievägledaren ang. min ursäkta ordet men cepestörda lärare. alla som har henne vet vem jag pratar om! sen bar det av ner på stan , min i pod hade inget batteri kvar och eftersom jag jämnt lyssnar på musik när jag åker buss så var den resan ett helvete. menmen, jag överlevde iallafall. mötte upp azra, blev en donk( som vanligt ) träffade alla möjliga människor på stan, många var överrasskade över min räls haha.

till UM sen, och då hände det roligaste jag har varit med om på länge. jag sitter i väntrummet och hör en kille komma in och prata med en som jobbar där och det låter ungefär såhär:

- vi behöver kondomer
- ja här kan ni ta ( kvinnan räcker förmodligen fram en burk med lösa kondomer)
- nej men alltså, vi behöver 5 pack ( vid det här laget började jag känna igen rösten )
- jaha ojjjjj, varför då ?
- eeeeeeeh jo det är såhär, vi ska till los angeles och typ plugga
- men då kan ni väl köpa där?
- eeeh nej ...... vi vill ha svenska ( vid det här laget dog jag av garv och kände igen rösten)
såklart fick dom sina 5 paket, men jag tänker inte nämna vilka personer det var. dom gjorde så jag fick mig ett gott skratt iallfall !

nej nu ska jag nog skiva en banan och äta med vaniljyoughurt och hasselnötter, sen duscha sen förmodligen en film eller lite tv tittande .
vi hörs!

Inga kommentarer: