torsdag 19 februari 2009

onsdag/torsdag

gårdagen var väääldigt jobbig, tränade 3 pass på eftermiddagen. först idrott i skolan (badminton), efter det jobbade jag i nån timme sen åkte jag till friskis för att köra ett medelpass med my och madde. rita visade mig också lite med musikanläggningen där eftersom jag behöver veta det när jag är ledare sen, efter passet blev det en massa krångel med bussbiljetter osv så det slutade med att jag fick gå till stan från rocklunda i jeans och högklackat när det var halt som fan, helt ihjälfrusen när jag kom fram till stationen. mötte jessica och sofia där och så kom pappa och hämtade oss och körde oss till träningsverket. blev träning där med gruppen. gick bra! nu känns det som att bi börjar komma nånstans. fast är riktigt nervös för tävlingen om några veckor. det står ganska mycket på spel , men jag tror nog att vi kommer klara det! åkte därifrån runt 9 , fick skjuts till jossan och sov där. var tungt att komma upp i morse! vi pallrade oss till skolan, kom dit ungefär en och en halv timme efter att jag hade börjat. inte bra inte bra. var på lektion i 5 min sen slutade jag. var kvar på skolan till 2 typ med saif ylli och massa andra. blev bråk osv, om jag får säga det själv så var det väldigt onödigt! sen åkte jag till rudbeck med ylli, träffade några sen till stan. azra kom och vi knallade runt lite och sen åkte jag hem. har precis ätit och är mätt och glad. ska snart till azra och hämta min telefon tror jag. den är saknad!!!!!!!!!!!

en vän sa idag en sak som stämmer så bra in ,
no one wants forever

1 kommentar:

Anonym sa...

stämmer så mycket!
hannis bannanis<3