söndag 2 januari 2011

16- min första kyss
Min första kyss var på lekis, med en kille som jag tyckte var jättefin då. En kille som alla tjejer ville ha då. Det är lite töntigt men vi körde alltid en lek på rasterna, en typ av pussjaga haha. Då killarna fångade oss tjejer och sen kysste oss haha. Det var iallafall min första gång.

17-  mitt favoritminne
Jag har lite svårt att komma på vad det är, för det finns så otroligt många minnen som är värda att nämnas. Men jag måste nog säga att alla fina minnen med min första och ända kärlek är dom bästa, och som jag oftast tänker tillbaka på.

18- min favoritfödelsedag
Det är lätt min 18 års dag. Jag fyllde år på torsdagen, vaknade tidigt av att min familj kom in och sjöng för mig. Jag fick en dator, resten av dagen var rätt vanlig. Eftersom jag skulle firas på fredagen och lördagen. På fredagen var jag, mina närmaste vänner, min släkt och min familj hemma hos mig och åt och drack lite. Var riktigt mysigt att samla alla som betyder mest för mig! Jag fick en massa fina presenter osv. Sen åkte jag och mina vänner till stan för att gå på krogen. På lördagen hade jag födelsedagsfest på Silk och det är bland de roligaste kvällarna jag har haft!

Inga kommentarer: