torsdag 6 januari 2011

Here no weak tears are to be seen

Jag hade en otroligt rolig kväll igår! Det blir alltid så när man drar en spontanutgång, så är det för mig iallafall. Först på förfest hos Marcus med Robin, Sara, Ewe, Elin osv sen drog vi oss mot stan till SILK, fick ett bord och parkerade oss där, drack skumpa osv sen röjde vi helt enkelt. Det blev i princip fullt så det var mycket folk. Simon och några sa att vi skulle bubbla så vi var ett gäng som var inställda på det, men sen visade det sig att ingen hade bubbelpool hahaha! Så kan det gå. Slutade med att jag traskade hem till Marcus och Pontus med Marcus och Simon, Pontus blev inte glad när vi dundrade in där mitt i natten när han skulle sova, men det löste sig och sen somna vi. Har varit hemma ett tag nu och har parkerat mig i sängen och här tänker jag ligga resten av dagen. O.C , lite godis, massa vatten och en prilla. Bättre kan det inte bli, tack och hej leverpastej.

Hade på mig min nya skinn kavaj från gina som jag fyndade på rean, fjäderörhängen från Glitter, kort oversize tröja från Åhlens (tror jag?) högmidjeleggings från Vero Moda och till det mina älskade kängor.

Inga kommentarer: