söndag 16 januari 2011



Nyss käkat efter ett otroligt hårt men grymt träningspass med Madde, först Puls/Medel sen även gym på det. Till kvällsmål nu när jag kom hem blev det havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk + ett kokat ägg. Jag ska snart hoppa in i duschen tänkte jag men måste bara reflektera över en sak. Varför är alla killar som är så otroligt fina och bra alltid, alltid upptagna? Eller nästan iallafall? Jag blir så förbannad, varför finns det inte några bra män till oss ensamma singelkvinnor? Träffade på the man of my dreams idag, pratade lite, sen går jag in på face och så ser det ut som att han är upptagen.. Hallå där ute, vart är min prins charming? Ser ut som att jag kommer vara singel när jag är 40, yeaah.
Ska nog åka till USA och charma denna snygging, Cam Gigandet.

Inga kommentarer: