måndag 10 januari 2011

"Are you worth the sacrifice? "


Förlåt för att jag har varit så otroligt kass på att uppdatera här på bloggen men det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, förutom att jag har börjat skolan idag igen efter jullovet. Var otroligt svårt att ta sig upp i morse runt halv 7, och det sög ännu mer när jag märkte att vi bara hade en lektion så jag slutade 9. Men fick lite annat gjort på stan, lämnade in ett cv bland annat. Åkte hem sen och sen råkade jag somna i 5 timmar, vilket inte är så bra eftersom jag inte kommer kunna sova inatt. Jag har börjat tittat på True Blood, där svenske skådespelaren Alexander Skarsgård är med i och den är otroligt bra faktiskt! Mer overklig än Twilight men funkar ändå! Är helt fast så kommer väl spendera kvällen framför det. Natti natt

Inga kommentarer: