söndag 2 januari 2011

Mitt 2010



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja absolut, massa saker.
Har du några nyårslöften?
Jag har kommit på några småsaker som jag ska förändra. En är att leva sundare, inte dricka så mycket alkohol, låta bli nikotin - speciellt cigaretter och träna mer.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet. Nån kanske har fött i hemlighet?
Vilka länder besökte du?
Tyskland, Österrike, Danmark, Tjeckien, Spanien, Lettland
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
19/5, 24/6, 3-10/8, 8-9/10
Vad var din största framgång 2010?
Att jag har tagit mig ur min depression, nästan iallafall.
Största misstaget?
Slösade 5 månader på en kille som inte visade sig vara värd det. Dock inte så jättestort misstag eftersom jag lärde mig otroligt mycket.
Bästa köpet?
Min telefon
Vad spenderade du mest pengar på?
Magaluf, alkohol, kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, förälskelser.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Nattervan. We no speak americano. Gubben i lådan. Från och med Du. Hang with me. Alejandro. Love the way you lie. Dont stop believing
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.
Vad önskar du att du gjort mer?
Må bra
Favoritprogram på TV
One tree hill
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag fyllde år på en torsdag, då blev jag firad av mamma och pappa på morgonen och fick en dator. Resten av dagen var inte så speciell, blev sjöngd för i skolan osv. På fredagen blev det lite större firande, hela släkten och mina 10 närmaste tjejer kom hem till mig för käk och massa. Fick otroligt mycket fina presenter och hade det riktigt mysigt! Alla drack och sen bar det av på krogen men mina vänner. Dagen efter på lördagen mådde jag pyton, men det var bara att göra sig i ordning och tagga för kvällen. Då hade jag min födelsedagsfest på Silk. Det blev en grym kväll, med många människor och mycket alkohol. Minns inte speciellt mycket efter 12, bara att det var roligt!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mycket svart, min egna stil.
Den bästa nya personen du träffade?
Elin, en otroligt skön tjej som kör sitt eget race.

Inga kommentarer: