måndag 10 januari 2011

Tidsfördriv

DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererat nånting.
Piercing: Öronen.
Sport: Gymnastik
Husdjur: En hamster som hette Fiffi
Konsert: Westlife när jag gick i femman.

JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Vatten, bästa drycken
Ska du: Sova förhoppningsvis?
Lyssnar du på: Alexander Skarskårds ljuva stämma i True Blood
Väntar du på: Bättre tider.
Tittar du på: Datorskärmen
Har du på dig: Trosor.

DIN FRAMTID:
Barn: Självklart
Giftermål: Om jag hittar den rätta så.

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar: Båda två, beror på vem det är ifrån.
Kortare eller längre killar: Lääängre såklart, helst mycket längre. Men det spelar inte så stor roll.
Snygg mage eller snygga armar: Både och, fast inte 8-pack på magen men lagom vältränad mage och snygga armar är det bästa!
Busig eller lydig: Busig, hatar dom som tofflar.

HAR DU NÅGONSIN:
Tappat bort glasögon/linser: Ja yasmines haha, när hon glömde dom hos mig.
Brutit ett ben: Nej bara fått en spricka i tummen.
Rymt hemifrån: Nej.
Röntgats: Ja.
Krossat någons hjärta: Det har jag nog.
Nobbat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: Självklart, annars är man gjord av sten.

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Inte vid första ögonkastet men första gången man träffas iallafall, att man inser hur bra man passar ihop.
Gud: Nej.
Mirakel: Nej, allt sker av en anledning.
Aliens: Inte såna där gröna som man ser i filmer men några andra varelser förutom oss borde det väl finnas i universum.
Magi: Ja, när jag läser Harry Potter haha.
Ett himmelrike: Vet faktiskt inte, vill helst inte tänka på döden.
Tomten: Nej.
Änglar: Nej.
Transformers: Haha nej?



BLANDAT:
Är du kär i någon? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja verkligen!
Tycker andra att du är attraktiv? Ingen fråga jag brukar ställa till folk.
Dricker du? Japp.
Använder du droger? Nej absolut inte.
Vilket schampo använder du? Tressemmé

Inga kommentarer: