tisdag 18 januari 2011

Tidfördriv

Snodde den här från http://elinskvallsbok.blogg.se/


Brukar du komma i tid: Nästan jämnt, hatar nämligen när andra är sena. Dock inte till skolan.
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
Har du bra kondition: Rätt så, har varit bättre
Hur lång är du: 1,66
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur upplever du dig själv som person: Snäll, driven, glad och omtänksam
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vit
Kan du laga mat: Ja men typ bara spagetti carbonara och tacopaj
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar, sam-ekonomi och jobbar för Silk och Skultuna Mässingsbruk.
Vad har du på dig just nu: Linne och trosor, och täcke
Har du någon fobi: Fart, hatar när det går för fort
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vilket är ditt senaste inköp: Snus
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Projekt just nu: Se till att allt blir klart med nya jobbet.
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön, minns inte vilken lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Minns inte
Senaste alkoholintag: Fredag 7/11
Har du haft mörkt hår: Jag har alltid mörkt hår.
Är du morgonpigg: Ja på helger, konstigt nog.
Vem snackade du med senast: Secret
Stjärntecken: Våg
Varm favoritdricka: Chailatte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller kolsyrat vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi breezer
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte
När hånglade du senast: 5/11
Saknar du någon just nu: Ja
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig
Gillar du dokumentärer: Beror på
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och spanska
När fikade du senast: I fredags
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Ha en dålig attityd och prata som att man är bättre än alla andra.
Senast sedda filmen: The tourist
Senaste impulsköp: Två snygga linnen
Bästa promenad: På en strand utomlands
Favoritgata: Vårvägen, där jag bor såklart
Favoritgalleri: Aldrig varit på en
Här bjuder jag mamma på middag: Vet ej
Fikar gärna på: Gränden eller Espresso House
Bästa lunchställe: Nancys eller Gränden
Favoritgrönsak: Gurka
Favoritfärg: Svart och vit
Favoritmärke: Inget
Favoritdjur: Hund
Bil: Golf, eller BMW
Favvoskor: Kilklackar!
Motionerar: Gymmar eller friskispass
Det dyraste jag köpt: Min telefon, eller utomlandsresa
Bästa fyllekäket: Donken eller kebab
Dansar helst till: Musik som spelas på krogen
Bästa romanen: Alla böcker av Nora Roberts
Favoritprodukt på Apoteket: Absolut torr
Bästa förfestmusiken: Allt möljigt
Reser helst till: Magaluf
Älsklingsljud: Musik
Mitt sämsta köp nånsin: Ingen aning
Är du bekymrad över något just nu: Nej faktiskt inte :D
Favoritland förutom sverige? Spanien, Magaluf
Längtar efter: Studenten och sommar, även en pojkvän
Gillar Allsång på Skansen? Ja ibland
Senast lästa papperstidning: VLT
Senaste telefonsamtal: Secret
Haft sex me någon av ditt egna kön? Nepp
Kär: Nej
Varit i Polen? Ja
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 25
Vill du ha / har du barn? I framtiden, ja
Hur många resväskor äger du? 3
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? How to save a life
Vad är det bästa med dig? Människans brist är att hon aldrig kan prata om sina bra sidor.
Vad är det näst bästa med dig? Människans brist är att hon aldrig kan prata om sina bra sidor.
Vad är det sämsta med dig? Mitt otroligt dåliga humör och min kassa självkänsla
Hur var du som barn? En glad liten skit
Har du bra kontakt med din familj? Ja, bäst med min bror
När hånglade du med en man första gången? I 8an
Har du varit kär? Ja, en gång på riktigt
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 1,5 år fast det räknas nog inte som förhållande. Annars två månader
Hur stora fötter har du? 38
Hur ofta filar du dem? Aldrig, fast det skulle behövas
När var du riktigt full senast? 7/1
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? 7/1
När dansade du senast? Idag
Följer du någon Tv-serie? Nej följer inte, laddar ner och tittar på hela
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Var med familjen hos några grannar
Vilken roll hade du i skolan? Vet inte
Boxers, briefs eller tanga? String
Vart vill du åka på storstadssemester? New York!
Vart vill du åka på solsemester? Thailand
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Hur långa ögonfransar har du? Rätt så långa
Brukar du bada på sommaren? Ja
Älskar du alla former av sport? Nen
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Rix fm eller mix megapol
Är du med i någon fackförening? Nej
Gillar du parmesan? Ja
Har du gjort något kriminellt? Ja
Knarkar du? Nej
Vad heter din bästis? Har många fina bästa vänner
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Krigar mig upp ur sängen
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Sover halva dagen
Vad är det sista du gör innan du somnar? Stänger av datorn
Vad äter du oftast till lunch? Olika, det äckliga som bjuds på i skolan
När åt du kött senast? I fredags tror jag
Sopsorterar du flitigt? Grönt eller brunt endast
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Ingen
Har du några allergier/handikapp?
 Allergisk mot pälsdjur
När besökte du ett gym senast? I dag
Äger du en cykel? Ja
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad och saltklakris
Är det nåt du absolut inte äter: SVAMP!
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: "Godnatt"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: Resa och jobba och bara njuta
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Soligt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vatten, mat och mina närmaste
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare med stort S
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina vänner
Bästa film: Remember Me, Dear John, Armageddon, Dagboken
Tror på liv på andra planeter: Ja, nånstans
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, men han kommer alltid vara speciell
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet?
Tror du på mirakel: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Om man inte kittlar för hårt
Snarkar du?: Grymtar till ibland, annars pratar jag mest i sömnen
Rädd för insekter? Vissa.
Äckligaste insekten: Mygg och spindlar
Största svaghet: Det ska man inte säga här ju.
Det här är jag bra på: Är driven!
Bästa bok? Twilight böckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna vara osynlig eller läsa andras tankar.
Vad vill du jobba som? Mäklare eller starta en egen eventfirma eller jobba på en. Inom nöjesbranschen iallafall.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ivland
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill pierca tungan, har en i naveln. Har en tatuering i nacken och vill göra FLER!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Lätt!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Han som älskar mig för den jag är, och kan leva med alla mina brister.
Hur många syskon har du? En lillebror
Vad är du mest rädd för? ,,
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej aldrig
Gillar du att sjunga? I bilen med mamma med radion på högsta volym
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll-ekonomi, gick tvär på wenströmska i ettan, jag trivdes inte alls så jag bytte och då fanns det bara plats i ekonomi utav samhällsinriktningarna. Visade sig passa mig riktigt bra!
Anser du att du är stark? Rätt så, för att vara tjej
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Sitter och väntar tills den är slut
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Nej

Tio första

- Första bästa kompis: Bella
- Första bil: Inte fått den än
- Första kärlek: O
- Första husdjur: Fiffi, min hamster
- Första semester: Menorca, Spanien
- Första jobb: VUC
- Första köpta skiva: Säkert Westlife
- Första piercing: Naveln, förutom öronen då
- Första konsert: Westlife

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
 Sprit tror jag
- Sista bilfärden: Idag på hem från friskis
- Sista filmen du såg: The Tourist
- Sista ringda telefonsamtal: Hemligt
- Sista bubbelbadet: Minns ej
- Sista spelade CD: Minns ej
- Sista kyss: Hemligt
- Sista gången du grät: Balen
- Sista måltiden: Spagetti med kasslersås

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
 Nej
- Blivit arresterad: Ja, för falskleg
- Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
- Varit på tv:
 Ja, Talang 2010
- Fått ditt hjärta krossat: Ja
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
- Haft ett one night stand: Ja
- Busringt till någon: Ja

Sju saker du har på dig
- 1.
 Trosor
- 2. Linne
- 3. Örhängen
- 4. Täcke
- 5.
- 6. 
- 7. 

sex saker du har gjort i dag
- 1.
 Sovit
- 2. Varit och tränat
- 3. Varit i skolan
- 4. Pratat i telefon
- 5. Tittat på O.C
- 6. Tråkat

Fem favoritsaker
- 1.
 Datorn
- 2. Mobil
- 3. Min familj
- 4. Mina hörlurar så jag kan lyssna på musik i mobilen
- 5. Sängen



Tre val

- Tacos eller pizza: Pizza
- Öl eller vin: Vin
- Idol eller Let´s Dance: Idol

Två saker att göra innan du dör - 1. Se världen!
- 2. Blir 130% lycklig
En sak du ångrar
- 1. Ingenting jag vill dela med er

Inga kommentarer: