torsdag 11 mars 2010

Like a drug

Träning, träning, träning! Det som tar upp mest del av mitt liv just nu, och jag älskar´t.
Söndag: Mitt friskispass
Måndag: Friskis pass + gym
Tisdag: Gym + långpromenad
Onsdag: Mitt pass + 2 timmar disco
Torsdag: Yoga 75 min + gym
Alltså tränat varje dag den här veckan och det är så skönt! Can´t get enough. Vill bli fit for fight till sommaren också. Den här träningsglädjen har jag inte känt sen jag gick i gympa och dans samtidigt då jag tränade 6 dagar i veckan.

För 4 år sedan hade jag magrutor och såg ut som en kille i kroppen, men sen slutade jag med gympan och drog ner på träningen, och därmed sakta men säkert lagt på mig ett antal kilo. Det är väl kvinnoformer också men även fett. Jag har inga ätstörningar eller nånting så ni vet, det är omöjligt för mat är det bästa jag vet! Men känslan av att se varje dag, vecka och månad att man blir allt större och dom där magrutorna man hade sakta men säkert försvinner är HEMSK. Jag tror det är det som fått mig ta tag i det här på riktigt nu. Jag vill inte bli smal som en pinne, jag kan inte bli det heller för min kropp är inte byggd så men vill bara vara helt nöjd.

Inga kommentarer: