onsdag 10 mars 2010

Ligger nydyschad i sängen och ska snart glo en film tänkte jag. Dagen idag har varit great, först skolan, sen hade jag mitt friskispass där vilket var riktigt roligt idag! Sen gled jag mot dansskolan där det blev träning inför tävlingen på lördag. Vi tränade också inför en otroligt rolig sak som kommer bli av nästa vecka, om exakt en vecka bär det av till Sthlm med Poison för hemligt uppdrag. Pirrar ordentligt i magen redan nu! Kan tyvärr inte säga än vad det handlar om även fast jag håller på och spricka, ni får vänta och se helt enkelt. Kommer bli en stor överasskning kan man väl säga! Efter träningen bar det av hemåt, Sofias mamma stannade hos oss och pratade en del om VM och bokningen av resan till Tjeckien. Det blev också helt bokat till Magaluf också! Den 3 augusti bär det av och vi stannar i dimman till den 12, det kommer bli så jävla underbart. Det här året kan inte bli annat än bra känns det som.

  • Alperna
  • Börja jobba
  • Hemlisen
  • VM i Tjeckien
  • Magaluf med tjejerna
  • Fylla 18!!!!!
  • Londonresa

Som ni ser har jag ganska mycket planerat men det är bara roliga saker! Det enda som går lite tungt just nu är vissa ämnen i skolan som stressar mig grymt mycket, men ska verkligen ta tag i dom nu och få ordning på det. Känns lättare när jag har en riktigt bra helg framför mig! Tävling på lördag som sagt i Åmål, vilket alltid är lika kul sen på kvällen är det 20 års fest för Asmir. Kommer bli en grym dag! Nej nu har jag inte tid att skriva mer, dags att avsluta och sova så jag kommer upp imorgon då det blir ännu en stressig dag. Natti

Inga kommentarer: