torsdag 25 mars 2010

DAGENS LÅT:
Melissa Horn-Jag ska sakna dig i morgon
DAGENS KLÄDSEL:
Strumpbyxor, oversize tröja, halsduk och de slitna kilklackarna.
DAGENS DUSCH:
När jag tog ur färgen ur mitt hår.
DAGENS FRISYR:
Ofräsch tofs
DAGENS HÄNDELSE:
Träning
DAGENS PLANER:
SOOOVA
DAGENS VILL HA:
Sommar och Magaluf
DAGENS SAKNAD:
Att må bra.
DAGENS DROG:
Nada.
DAGENS TRÅKIGASTE:
Min panikattack på sista lektionen.
DAGENS DUMMASTE:
Att jag sa "jag har ingen hårfärg, jag har bara hår".
DAGENS FINASTE:
Mina skor.
DAGENS KÖP:
Mina nya supersnygga skor, en bikini och en klänning.
DAGENS GODIS:
Våffla med sylt och grädde.
DAGENS HUMÖR:
Upp och ner.
DAGENS SJUKA:
Ingen alls faktiskt.
DAGENS KOMPLIMANG:
Från min mamma<3
DAGENS KÄRLEK:
Ida och min mamma.
DAGENS LYCKA:
Mina nya underbart snygga skor.
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU:
Att snön fortfarande ligger kvar!
VARFÖR:
För jag vill ha sommar.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Runt 8 tror jag?
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Aa.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG:
Min dator.
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU:
Nej, har aldrig strumpor i sängen.
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL:
Alperna, Magaluf, VM.
KVÄLLENS PROGRAM:
Har inte varit i närheten av tv:n ens.

Inga kommentarer: