lördag 27 mars 2010

Fredag kväll, eller natt kanske man ska säga och kan ni tänka er? Jag ligger hemma, för första gången på jag vet inte hur länge. Otroligt skönt har det varit, ätit godis och kollat på en film med mami. Gjort fransk manikyr, som jag blev väldigt nöjd med eftersomjag inte använt några som helst mallar eller liknande , rakat benen och haft hårinpackning, rengjort ansiktet ordentligt. Hunnit med mycket och har verkligen fräschat till mig inför morgondagen. Då ska vi fira Alessandra först hos henne med lite käk och förkrök sen drar vi vidare till hemlig ort. Sjukt jävla kul kommer det bli iallafall!!! Otroligt laddad, peppar peppar ta i trä. Nu ska jag se några Vänneravsnitt sen få min skönhetssömn, det behövs! Mina mörka ringar under ögonen är inte vackra. God natt alla som partar där ute.

Inga kommentarer: