tisdag 30 mars 2010

ÄRLIGHET
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?: 1
När kramade du någon sist? - I söndags natt
Saknar du någon speciell person? - Njaa
Har du svårt för att bli kär? - Ja, lätt för att falla men svårt för att bli kär.
När kysste/hånglade du med någon sist? - I lördags
Är du singel? - Ja
När fick du senast en komplimang? - Igår
Har du strulat med någon av samma kön? - Japp

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Nej
Hånglat med nån riktigt full: - Ja det har jag säkert
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja!
Varit nykter på nyårsafton? - Ja klart, drack inte direkt när jag var ett litet barn
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - Ja
Åkt dit för snatteri? - Nej
Slagit ner någon? - Nej
Skämts över dina föräldrar? - Nej, i princip aldrig
Skämts över dig själv? - Ja många gånger
Tar du droger? - Nej
Dricker du? - Ja, alldeles för mycket
Vilka kläder sover du i? - Trosor
Varit kär? - Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Ja
Är du ensam nu? - Ja
Vill du gifta dig? - Är inte så säker på den saken
Vill du ha barn? - Ja klart! fast inte än på några år

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Simon och Sofia
Såg dig gråta? - Alla som var hos mig i lördags.
Fick dig att gråta? - Mina föräldrar och den som slog sönder min vägg.
Du delade en cigg med? - Ida
Du gick på bio med? - Sofia tror jag de va

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Ja
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Nej
Haft sex med någon? -Nej
Köpt någonting? - Ja
Sjungit? - Ja
Saknat någon ? - Ja

Inga kommentarer: