tisdag 23 mars 2010

Crossroads.

Vad i helvete håller jag på med? Jag kan inte fortsätta såhär... Alldeles för högt tempo och för lite tid. Jag önskar att dygnet kunde ha mer än 24 timmar. Friskis, festkommittén, allt med Poison, jobb tre kvällar i veckan, skolan och träna och utöver det umgås och bry mig om mina vänner och ha tid för mig själv. Ni ser ju själva, inte en chans att en människa kan hinna med allt det här. Det börjar rinna över kanten, och jag måste välja bort något. Men frågan är vad? Jag är så förvirrad, en sjuttonåring ska inte behöva sitta inför tre av sina lärare och gråta och säga att man inte klarar mer. Saken är den att jag vill så jävla mycket med mitt liv, jag vill göra ALLT. Man lever ju bara en gång, men samtidigt så ska man må bra den gången. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kuratorn på måndag, hoppas hon har nån lösning som låter åtmindstonde lite vettig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du tar bort allt ett tag tills du kommer till insikt med vad det är som du faktiskt kan välja bort. Endast du kan avgöra det, ta hellre bort för mycket än för lite.