onsdag 31 mars 2010

I´m just gonna take a minute to let it breath.

Kom nyss hem från staden, blev skolan en lektion sen en fika på Wayne´s med Amanda. Har också inhandlat ett par hörlurar, mina är nämligen spårlöst borta och det är viktigt att ha till datorn till den långa bussresan på fredag. Apropå det så har jag inte ens börjat packa än, och det är bara ca 2 dagar kvar. Som vanligt så packar jag allt i sista sekunden! Kommer alltså glömma en massa viktigt. Ska ner på stan snart igen för att träffa Sanna, Lina, Madde och Johanna innan jag och Sanna åker utaomlands båda två, på en fika på Gränden. Ska också handla en skidjacka och ett par jeans som min ängel till mamma betalar. Bild kommer upp senare! Nu ska jag göra mig i ordning, såg ut som en riktig lodare i skolan med mjukisar, en toft mitt på huvudet och inge smink alls. Orken fanns inte i morse.

Inga kommentarer: