måndag 29 mars 2010

Every day counts.


Ligger i sängen nu, precis som jag har gjort hela dagen och laddar ner en massa filmer till den långa bussresan till Österrike. The Beach, The time travellers wife, Prinsessan och grodan, The Box och Säsong 3 och 4 av Vänner är några av den stora mängden filmer. Kommer inte ha speciellt långtråkigt iallafall. Jag skriver en packlista också, som jag aldrig brukar göra men för en gång skull ska testa. Jag har en förmåga att glömma en massa saker när jag åker nånstans och nu ska jag försöka att inte göra det. Är allmänt ganska virrig i skallen så det är nog ett måste! Nämnde Vänner där uppe, är inne på säsong 2 nu och är helt fast. Har aldrig tittat på det tidigare men nu tittar jag på avsnitt efter avsnitt. Kan inte sluta skratta! Det ger mig lite ljus i tillvaron iallafall. Intressant fakta för er va ? Haha nej jag vet men så kan det vara. Nu ska jag kika vidare. Puss och kram och nyp i stjärten

Inga kommentarer: