söndag 14 mars 2010

and i still haven't found what i´m looking for

Ligger i sängen nu under ett varmt täcke och lyssnar på musik, väldigt blandade stilar eftersom mitt humör är väldigt blandat. Trött, irriterad, lycklig, ledsen, förvirrad osv. Är helt slut i huvudet också, har varit en riktigt tung helg. Gick upp 4 igår för att åka till Åmål för tävling. Slutade med en andraplats efter Q-tees som var välförtjänta av vinsten! Dock ligger vi fortfarande högst upp på rankingen och redan klara för VM så det spelar inte så stor roll egentligen vilken placering vi hamnade på. Skulle egentligen åkt buss hem med alla andra men raggade upp några från dansskolan som jag fick åka med. Kom hem vid 10, istället för 1 som jag skulle om jag åkt buss. Sjukt great! Så jag hann gå på Asmir och Rilles 20 års partaj, vilket jag var överlycklig med. Kom dit vid 11 och hade riktigt, riktigt roligt. Alla fester på fordonsföreningen blir lyckade, men lyckas dock alltid sluta i bråk. Det gjorde det även den här gången. Stapplade hem vid 2 tiden med Ida och däckade i min säng.

Idag har det, som ni kanske förstår varit otroligt jobbigt att träna. Först leta massa kläder på stan med gruppen, sen träna med dom inför onsdag sen haft mitt pass. Inge roligt alls, men bara att se det från den ljusa sidan: Jag kommer sova som ett barn inatt! Blev trött bara av att tänka på det, dags att sova då kanske? Svar ja, natti

Inga kommentarer: