tisdag 30 mars 2010

Kom hem för en stund sedan och är precis kommen från duschen och har grävt ner mig i sängen under täcket. Ligger framför den här dumburken och lyssnar igenom Justin Biebers nya album, det är riktigt riktigt bra faktiskt! Han känns inte som ett litet barn längre, alla låtar har grymma texter och är bra. Ni kan lyssna på det här http://open.spotify.com/album/66safS7YYzo6o2Ur7ASCa2

Visst har jag rätt?
Tänkte lyssna lite på musik sen sätta igång ett Vänner avsnitt sen försöka låta John Blund göra sitt jobb, vilket han har lyckats riktigt dåligt med den här veckan. Jag måste verkligen komma i tid i morgon, vi ska skriva uppsats på Svenskan i morgon så det är väldigt viktigt. Har sagt åt mina päron att släpa mig ur sängen om det så behövs. God natt där ute

Inga kommentarer: