onsdag 4 mars 2009

1 dag kvar-

ursäkta mitt lilla damputbrott igår men kunde inte hejda mig. det är verkligen sällan jag är riktigt arg, ni som känner mig vet det. har svårt för det, men igår var ett undantag. vi ska inte gå in här på vad det handlar om, ni som jag berättat för ni vet men det är inget ni andra ska veta. kan bara säga att jag får ryck. tål inte den personen längre, tänk vad känslor kan ändras så fort men aja. det var nog dags att få ur personen ur mitt liv. inte lägga energi på dom som får en att må dåligt, right ?

nej nu till något annat, ska inte skriva mer om sånt för tillfället. skolan idag var lugn, matte och projektarbete. nice! sen bad på idrotten, åkte ner på stan med några flickor från klassen sen gick vi till löga. simmade 1 km. duktigt av mig och amanda som blev klara först! sen gick vi tillbaka till stan. jag och A kände oss värda en donken, så vi slog oss ner där. sen åkte jag hem. dunkar tung musik i min dator för tillfället för att dämpa mitt dåliga humör. jag är sån, väljer musik efter humör!
här kommer ett smakprov

http://www.youtube.com/watch?v=WmfasWzdyHs

nej nu kommer min mamma hem snart och då måste jag vara klar för träning och förhoppningsvis ha hunnit läsa de sista sidorna i boken. fast innan det ska vi till mormor och morfar och äta mat. mums! och hämta lite kläder som min kära mormor har lagat sen först efter det blir det träning. kanske en solning också om det blir tid över.

adios mis amigos

Inga kommentarer: