tisdag 10 mars 2009

jag har verkligen inte hittat orken till att skriva, har varit mycket annat som har varit viktigare. ligger efter i skolan, packat upp efter sälen, varit allmänt trött och är stressad inför tävlingen på lördag. jag är väldigt rädd för hur det kommer gå med gruppen, om det går väldigt bra för oss så kommer många bli arga och avundsjuka och om det går dåligt så kommer många känna skadeglädje. det är egentligen absurt men så är det iaf. just nu hoppas jag att det kommer gå bra så vi får sätta vissa personer på plats och bevisa att vi kan, även utan andras hjälp. jaja ska försöka att inte tänka så mycket mer på det nu.

hade egentligen tänkt lägga ut lite bilder och så nu och skriva om helgen men jag orkar faktiskt inte. sjukt roligt hade vi iallafall, bilderna kommer förmodligen upp senare idag. föressten så har jag börjat läsa andra boken av stephanie meyer, alltså andra twilight boken. började läsa igår och har snart läst ut den. kan inte lägga ifrån mig den! lika underbar som den första hehe. nej nu ska jag gå och fortsätta läsa innan min lektion börjar.
hörs sen

1 kommentar:

Anonym sa...

den fjärde boken nu! shoho :D hihih PUSS GUMMS