söndag 29 mars 2009

somnade halv 12 igår, skräll.
inte likt mig att vara hemma en lördagkväll och dessutom somna tidigt haha. men skönt var det! välbehövligt också att bara ta det lugnt. råkade också ut för en lite inre trevlig sak igår, mina fötter löd inte riktigt när jag gick ner för trappen. snubblade och gled på armarna och rumpan ner för trappen. var inte speciellt skönt!så har lite blåmärken här och där på kroppen.

inatt ställde vi om klockorna också, en timme frammåt och nu tror jag att vi kommer märka att det blir ljusare och ännu bättre, att det är påväg att bli sommar. det tror jag alla behöver nu, när det är sånt här väder så är i princip alla deprimerade.

nej nu ska jag spela patrik isaksson och massa annan nyinlagd musik på min ipod i högtalarna i vardagsrummet, och laga mat åt familjen ikväll blir det kanske att träffa L istället hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ny flört igen?=)

Hanna sa...

kanske det :)
stå för vem du är tack!