lördag 28 mars 2009

fortsättningen:
hemma hos taru började vi fixa oss, när vi var klara fick vi skjuts av min kusin till skiljebo ungefär. där var det 20års fest. mathias och cicke fyllde år. träffade en massa roligt folk! nykter var man inte heller haha. vi drog oss hem till mathias runt 2 och sov där. vaknade 7 i morse vilket inte var så roligt, kunde inte somna om så jag satte mig inne på toaletten mot ett varmt element och läste kalle anka tills dom andra vaknade haha. var lite lagom uttråkad. åkte till stan med amanda sen och tränade på fryx med POISON. vill tillägga att det känns skitbra! sen åkte jag hem. är riktigt trött nu kan jag säga så hur som helstska ta det lugnt ikväll. inge mer alkohol den här helgen för min del!
hörs sen kanske, om jag orkar sitta vid den här dumburken ciao

en stor lättnad, jag har lagt det dåliga bakom mig

Inga kommentarer: