söndag 22 mars 2009

äntligen hemma igen!
har varit 4 väldigt roliga men jobbiga dagar i lillsved. mycket skratt och träning, men framför allt mat. jag tror aldrig jag har ätit så mycket som jag har gjort under dom här dagarna.
frukost - mellanmål - lunch - mellanmål - middag - mellanmål
och där i mellan en massa bananer. det är sjukt! jag var inte hungrig en sekund! det är egentligen så ofta man ska äta, men tiden finns liksom inte i vardagen. jag har insett att det är viktigt nu så jag ska försöka så gott som möjligt att börja att så. men men tillbaka till själva vistelsen, väldigt roligt att umgås med människor i alla olika kön, åldrar och storlekar. jag var dock yngst, den som var näst yngst var 20 så det var ganska stor marginal. kändes lite konstigt i början att bara umgås med äldre men det blev en vana. vi körde cirkelpass, skivstång-kondition, vanligt medelpass, jogging, ledarövningar och massa annat. riktigt roligt! sista kvällen blev det även lite fest men så klart så fick jag inte ens vara i närheten av alkoholen eftersom jag inte är myndig. det var lite tråkigt, men roligt hade jag endå. dans 4 timmar i sträck.

men hur som helst så är det skönt att vara hemma igen. har verkligen varit borta från civilisationen. påvägen tillbaka till västerås under dagen stannade vi i hummelsta och köpte godis, väl unnat var det! så har ätit godis hela kvällen och bara degat med amanda.

i morgon blir det skola igen! ska bli roligt faktiskt
nu är det dags att se klart Beck och sen sova
NATTINATTI

Inga kommentarer: