lördag 28 mars 2009

så nu sitter jag här igen, den här dagen lite mer sliten än andra dagar kanske. gammalt smink från igår, håret på ända och träningskläder. känner mig lagom fräsch! haha ni som skulle se mig skulle få en chock. men jag ska snart skutta in i duschen (jag behöver det verkligen) och sedan börja fräscha mig inför kvällens äventyr. antingen umgås med L eller med mina flickor, vill egentligen båda men hoppas lite extra på det första alternativet men vi får se, kvällen är ung.

gårdagen var riktigt rolig, först skolan sen åkte jag hem till Robin där taru the kangaroo, Robin och Linus var. Dom nördade datorspel, (heroes?) nån som känner en klocka som ringer haha ? vi fattade ingenting iallafall. så jag och taru gick ner i källaren och solade, det blev en rusch i underkläder för hennes del, fyfan va vid skrattade. sen dök timon dvs. amanda upp. efter ett tag körde Robin oss till Taru. även fast det tar ungefär 5 min att köra i vanliga fall så tog det ungefär en halvtimme innan vi kom fram. pga en viss glömsk flicka fick vi åka tillbaka 2 gånger när vi nästan var framme. lagom roligt, mycket gnäll blev det speciellt från killarna som var hungriga.
nej nu kommer en känslomässigt kluven amanda hit och vi ska röka. min intressanta historia får jag fortsätta med senare!

Inga kommentarer: