söndag 15 mars 2009

danstävling

söndag, och skola i morgon. inget jag ser fram emot direkt menmen.
helgen har iallafall varit rolig. det var tävling igår i eskilstuna och det gick väldigt väldigt bra.
3a i singel och gick upp i superstar :D
1a i grupp och gick upp i a-klass
semi i par

är riktigt glad! men samtidigt stressad för det är bara en månad kvar till nästa tävling och tills dess måste jag hinna bli mer vältränad en någonsin. måste orka dansa tre minuter i superstar och det kommer bli kämpigt så kommer få träna hårt! jag kan inte fatta det. om jag lyckas bra där så blir det EM och VM. sen i grupp så trodde jag aldrig att vi skulle vinna, men som tur var gjorde vi det och nu bär det av till A-klass och VÄLDIGT hård konkurrens. men vi får kämpa hårt tjejer till falun nu!

är helt sjukt trött i kroppen idag, fast jag antar att det inte är så speciellt konstigt efter att ha dansat så mycket som jag gjorde igår. nu blir det en ny vecka med träning sen på söndag så åker jag till lillsved på steg 1 den första utbildningen inom Friskis. bara träning träning träning härliga männoskor och god mat, jag ser fram emot det, men inte att behöva läsa en hel bok om anatomi och träning innan vi åker och jag har knappt börjat. när jag väl börjar kommer det nog gå fort, just nu finns inte tiden bara. jag tror att jag kommer ha nytta av det jag får lära mig ur boken. nej nu ska jag inte skriva så mycket mer, blir att bänka sig framför tvn ikväll och ladda för skola i morgon, är väldigt glad över att jag har sovmorgon och börjar 11. jag älskart. skriver mer senare kanske,

Inga kommentarer: