måndag 30 mars 2009

jag är en stark tjej, innert inne. det vet jag om
varför känner jag då att jag inte duger som jag är?
varför känner jag att jag måste vara perfekt
för alla som finns i den här stan ?
jag kan inte vara omtyckt av alla
det vet jag. varför strävar jag efter det ?
jag måste hitta mig själv igen
istället för att vara någon annan som inte är jag
pressen bara växer och växer

som ett trafikljus, mitt har stannat på rött.

var tvungen att skriva av mig lite. ni behöver inte läsa om ni inte vill. det var mina tankar som har cirklat i mitt huvud under dagen. finns inget mer viktigt att skriva. hejdå

2 kommentarer:

victoria sa...

åh, känner igen tankarna precis. ibland är det svårt att vara sig själv och känna att man duger så, men det borde det inte vara :) <3

Hanna sa...

nej jag vet , men det är så svårt <3