måndag 2 mars 2009

första skoldagen efter lovet, kändes lite tungt
att gå upp i morse men var skönt med sov
morgon, började 11
har varit en lugn dag i allmänhet. höll bara på med
projektet hela dagen i skolan. åkte ner på stan
med alexzandra och hennes kompis vid 3.
åkte hem sen och la mig i soffan och fastnade
i om jag kunde drömma, fortfarande helt underbar.
tvingade mig själv att lägga ifrån mig den tillslut och
lagade mat åt resten av familjen. saif övertalade mig
att åka till friskis så mamma och jag åkte in. gymmade
i en timme ungefär, men tog inte ut allt vad jag hade.
hatar att träna när någon som jag känner är med mig.
det värsta är att bli svettig, jag vet egentligen inte varför
jag bryr mig men det gör jag iallafall.

kort vecka den här veckan, sjukt skönt. åker till sälen
på torsdag kl 1 och blir borta tills på söndag.
ska bli skönt att komma bort ! jag känner att jag
behöver det. nej nu kan jag inte lägga mer energi på
datorn, finns viktigare saker i livet just nu, tex att duscha
och läsa vidare i boken. så långe jag inte har läst klart den
så kommer jag nog inte spendera så mycket tid framför
den här dumburken.

Inga kommentarer: