tisdag 3 mars 2009

kom nyss hem , skolan först. lina och johanna kom på besök !
kul att dom för en gångs skull fick se hur jag har det iskolan.
vet inte om dom tyckte det var positivt eller negativt,
men roligt att dom kom iaf. åkte ner på stan, träffade yasmine
och hennes lilla eddie. shoppade ett par jeansleggings, en tröja
och ett par svarta strumpbyxor. bild kommer senare förmodligen.
vi åt donken och glass. lilla eddie var lagom kladdig, men lika söt
ändå! vi tog bussen hem till henne och var där ett tag, sen blev det
att ta bussen hem för min del och hon gick ut med ison (stavning?)
jag kom nyss innanför dörren, kissade så fort jag kom in.
sjukt att jag alltid lyckas bli kissnödig när jag kommer fram till huset,
jämnt så! för min mor också haha. ligger väl i generna.
så komiskt att både hon och jag springer med korsade
ben till badrummet när vi kommer hem haha. kanske blev
lite för mycket info där men who cares,
lite komiskt är det ändå.

ska snart gå och plocka fram skidor och andra tillbehör,
sen dags att börja packa! har inte kommit så långt än
(som vanligt så är jag alltid ute i sista minuten) ,
men det är dags att börja nu för jag kommer inte
hinna något imorgon nästan, för det blir träning med
gruppen hela kvällen. ser verkligen fram emot sälen nu.
ska bli så skönt att komma bort från
gurkstaden, så trött på alla människor. vill lära känna nya,
det kommer det finnas goda möjligheter till eftersom det är
ungefär 50 pers som ska bo i samma hus, i 4 olika lägenheter.
känns lite osäkert om jag ska ta med mig
skidor och sånt för det kommer förmodligen inte bli så
mycket skidåkning, mest afterski antar jag hehe. men lika
glad är jag för det.

nej nu ska jag sluta häcka framför datorn, måste sätta igång nu.
skriver mer senare när jag är klar tror jag. om jag nu hinner klart
hejsvejs så länge!



instängd
förvirrad
förbannad
besviken
glad
lättad
hmmmm ?

Inga kommentarer: