onsdag 25 mars 2009

mitt huvud håller på att sprängas!
tror det beror på att jag både äter dricker och sover för lite.
inte alls bra på den fronten. observera nu menade jag
inte att jag ville skryta med anorexia eller liknande för
så var det inte alls. alla som känner mig vet att jag älskar
mat , jag har bara en period då det känns som att mat inte är
det viktigaste. allt annat går dåligt också, kärleken skolan osv.
måste försöka fokusera på det viktigaste och de roliga sakerna
istället för att låta allt dåligt dra ner mig. om det nu går igenom
så kommer jag antingen redan inom nån vecka eller i höst byta
skola till carlforska. det finns många anledningar till det men
dom ska vi inte ta här. gjorde nog fel val från början, hoppades
att mitt liv skulle svänga åt ett bra håll men det blev fel, helt fel håll
nej jag måste fokusera på dansen och skolan nu, och de närmaste
vännerna, som får mig att känna mig trygg det är vad jag behöver
resten måste jag försöka glömma för en sekund, och lägga det bakom
mig

nu ska jag iväg och göra det jag älskar mest! skönt då får jag rensa
huvudet också. vi hörs väl senare
ha det bra sålänge!

Inga kommentarer: