söndag 28 juni 2009






Åkte ut¨på sjön idag, med Johanna, Alexis, Martin, Asmir, Tom, Ola, Daniel och två killar till, kommer inte riktigt ihåg vad dom heter haha. Åkte ut vid 2, vi badade solade, spelade ölspelet och simmade en massa varv runt båten. Jag hade rent ut sagt askul, och jag tror ni andra håller med mig. Kom tillbaka till stan vid 5 och Johannas pappa kom och hämtade oss, vi duschade snabbt och fixade oss innan vi skulle till Sanna. Det gick verkligen inte bra för oss, hade sönder en foundationflaska osv men tillslut kom vi iväg iallafall. Hos Sanna var det jättemysigt, det var Madde, jag, Johanna, Madde och Sanna. Hon hade lagat jättegodmat och jag åt tills jag storknade. Vid 10 åkte vi ner på stan, jag åkte med Madde på moppen och de andra tog cykel. Träffade alla möjliga på stan, men blev speciellt glad över att träffa en viss person! Du vet vem du är :) blev kvar på stan till sista bussen hem. Hade också ett väldigt intressant samtal med Bella, om vissa som är svin. Kom hem och sen kom Fia hit, vi åt ravioli, bastade osv. Mycket mycket mysigt. Somnade ganska sent och nu har hon precis åkt härifrån. Dags för mig att sätta igång med Friskispasset, eller iallafall välja ut musik. Har inte tid att sitta här längre, kanske skriver mer senare idag .
You make me smile

Inga kommentarer: