onsdag 24 juni 2009

Ja nu har jag tagit mig i kragen och planerat att jag ska skriva det där lååånga inlägget om min helg, men tyvärr så finns inte orken ikväll heller. Berättar lite kort, men lovar också att jag ska bli bättre på det här!

Torsdag: Skulle egentligen sova hos Ida, men det slutade med att jag och Amanda åkte till Ljugge och var där med Ola, Martin, Ljugge, Simon och en till som jag inte kommer ihåg vad han heter. Spelade alla möjliga olika sorters spel, förstod ingenting. Speciellt av den där pyramiden haha. Det blev ganska onyktert och somnade väl runt 7 nångång. Blev en toppenkväll!


Fredag: Förfestade litegrann hemma hos mig, med några personer bara. Drog till stan med Azra, My och Ida. Vi åkte till Patrik i Barkarö och avr där i några timmar. Fick skjuts av emil till stan och när jag kom hem somnade jag som en stock på soffan. Halv 3 kom alla och bankade på dörren i princip och sen drog efterfesten igång. Alla var kvar hos mig till halv 8 på morgonen haha. Men roligt hade vi!


Lördag: Tog det bara lugnt på dagen, för var vid det laget ganska sliten efter att ha sovit så lite dagarna innan sen drog jag, Amanda, Asmir, Nermin, Sebbe, Tom och Annice på bio, Drag me to hell. Jag lovar er, se inte den! Verkligen inte värd pengarna iallafall. Kom hem runt 12 med Amanda och då kom kåsar och han kompis och vi tog ett nattdopp på skultuna badet, sjukt kallt men det gick ändå! Förbi Azra sen och käka mat sen hem och sov.


Söndag: Kommer inte ihåg vad som hände den här dagen.


Resten av veckan är också lite suddig, har hänt så mycket att jag inte har någon koll haha. Solat, badat och jobbat iallafall, träffat K och ätit lunch med Alessandra varje dag, mycket mycket trevligt. Idag fyller min älskade pappa år också så vi har haft besök av släkt och vänner, åt världens godaste efterrätt! Upptäckte i morse också att jag är sjuk, lät som en kråka när vi skulle sjunga för pappa. Tycker synd om familjens öron! Har bara blivit värre och värre under dagen så får se om jag kommer kunna jobba i morgon, annars kanske det blir att åka och bada med några. Sen i morgon kväll blir det Rix Fm festivalen, om jag inte hunnit insjukna ordentligt innan det, men får hoppas på det bästa! Nej nu ska jag gå ner och ta tempen, hoppas på att det inte den är för hög. Sen ska jag sova, försöka somna tidigt för en gångs skull. God natt alla!


Inga kommentarer: