söndag 14 juni 2009



Har varit en lååång helg, skolavslutning, studenten och mycket festande. Har inte hunnit blogga så mycket som ni kanske har märkt. Kan ta alla dagar från början, i torsdags var det skolavslutning. Äckelväder på morgonen men slutade sedan med strålande sol. Var på stan i några timmar efter det sen jobbade jag, Ida, Nella och en till tjej på derbyt mellan Vsk och Syrianska. Var riktigt roligt faktiskt, träffade mycket folk och alla blev precis lika chockade att se mig där, som ALDRIG brukar kolla på fotboll. Den kvällen slutade sedan med att jag, Azra, Madde och My rörde oss till Michael där det blev lite chill kan man väl säga. Åkte hem 1 med My s mamma. Vaknade dagen efter och mådde inte direkt bra haha, men då var det dags för att åka till Wenströmska och se när min kusin tog studenten. Jag började störttjura när dom stod på scenen, typiskt mig jag är lite känslig när det gäller sånt där. Ni som var med på sista dansföreställningen i 9an minns väl att jag grät tills det inte kom några fler tårar. Sen åkte vi ner på stan och såg på när alla studenter åkte runt på flaken. Jag blev verkligen avundsjuk ! Det känns inte speciellt kul att ha två år kvar, men men det är bara att stå ut. Var kul tills regnet kom, då åkte jag till Viktor och åt god mat och firade hans sdtudent. Åkte hem senare och en full Ida kom till mig, vi gick till Asmir , även fast själva studenten inte var hemma så hade vi kul ändå. Åkte till stan vid 11, blev Vasa och träffa en massa roligt folk. Tog kvart över 1 bussen hem och åkte hem och sov. Skönt med en ganska tidig kväll! Gick upp 9 morgonen efter och åkte till Sthlm, först Barkarby outlet och sen Kista köpcenter. Köpte en massa saker, 6 par WE trosor, ett par mjukisbyxor, klackskor, träningsskor, leggings, 2 par strumpbyxor, en klänning, en fred perry väska och lite mer. Kom hem runt 5, städade mitt rum och sen åkte jag till Jossan. Var tänkt att vi skulle ha filmkväll men slutade med att jag och Carro åkte till stan och var på en "chill" fest med lite pojkar och flickor. Var trevligt ! Jag tog bussen tillbaka till jossan runt halv 1 och sen somnade vi som stockar. Vaknade i morse och insåg en sak som inte var så rolig, hennes katter hade gjort en mindre mysig sak i den säng där jag sov. USCH, men duschade och sen åkte jag hem. Vi skulle hem till Malena som skulle ha namngivning av sin lilla söta dotter, Märtha. Lite coolt att de två tjejskådespelarna från Beck var där också. Fikade och fällde några tårar sen fick jag och Jens skjuts hem och nu sitter jag här. Ida kom nyss hit också. Ska se till att det blir en lugn kväll ikväll eftersom jag ska upp tidigt i morgon och jobba min första dag.




Oj det här blev ett långt inlägg men fick bli så eftersom jag inte har skrivit något alls de senaste dagarna. Har inte haft tid alls. Nej nu ska jag fortsätta titta på Råttatoiulle , eller hur det nu stavas. Kanske skriver mer senare hej då så länge!








Inga kommentarer: