tisdag 2 juni 2009

The real me.


Äntligen kan jag säga att jag mår bra, det har jag inte kunnat gjort på väldigt länge! Sommarlovet närmar sig och inom 2 veckor kommer jag vara borta från den där skitskolan. Visserligen har skolan varit en del av varför jag mått som jag har mått men även andra saker har påverkat mig, och dom känns det också som att jag börjar kunna hantera. Under sommaren kan humöret inte vara annat än på topp och det känns som att det börjar vända nu, jag känner mig stark och som den gamla vanliga Hanna igen. Sen vet man aldrig hur länge det kommer vara bra men jag ska njuta av det så länge det varar. Men jag är ju våg också, och vad jag har hört så är det väldigt svårt för oss att kunna balansera jämnt i livet, oftast på botten eller toppen, aldrig mitt i mellan. Alla i min närhet kommer nog märka att jag är gladare och mer "med i svängarna" än vad jag har varit tidigare, om ni inte redan har märkt det vill säga. Detta var allt jag hade på hjärtat för tillfället, ska iväg på öppet hus med Ida nu. Kanske kommer mer senare, om jag har lust eller om jag är upptagen med att vara glad. Hej då så länge iallafall


Inga kommentarer: